Friday, October 10, 2008

~Under Construction~

Khas buat pembaca semua.. ( tah ader ke x pembaca blog ku ini )

Blog aku nih still under construction. malas seh nak update.
kat opis ni da la bnyk keje..(kekdg je)..bile blk umah, da letih trus x de mood nk blogging.
so, nnt kalo ader virus RAJIN yg menyerang, baru la meriah skit blog yg x seberapa nih..

Buat kengkawan yg baru memblogging, taniah diucap kan!
masa skang ni leh la nk blog2 kan? ssb x de keje sgt kat opis tu kan???
nnti next sem, da final sem...sure terkubur plak blog2 ni, x de masa nk update.
muehehe..

Buat kengkawan yg asyik dok baca blog org je, tp x de blog sendiri, contohnye mcm org kt cubicle sblh aku ni 08:63, sila2 lah wat blog sendiri ye. org lain pun nk gk tahu citer korang kan?? huehue...

daaa..

1 comment:

elly said...

uishh cubicle 08:63??cam familiar ajor,haha..sampai jgak ak kat blog ko ni yah!