Saturday, January 7, 2012

Are you alright right there, dear?

Da 20 hari kt sini. Tapi nape rasa mcm da 200 hari? Haishh..
Well..supposely I update blog ni tiap2 hari. Tp..err....err.... :p

Anyway...da masuk tahun 2012 da pon. Weee.. Really have a good feeling for this year. I know something wonderful will happen. :) just pray for the best...hopefully sumenye berjalan lancar dgn izin Allah. Amin.

Counting days nak blk Msia..tik tok tik tok.. Tp lambat lg...oh gosh. Wahai hati.....bertabah lah!

Ok...basically nk citer life kt sini...which is...so not really 'wonderful'.
My Mr. Soon-to-be da start tanya I....bila nk update blog. Hikhik. Kesiannye dia... I will try my best ok nk update. Nnt I fikirkn dulu isi2 penting...then I will update yeh.

For now...just a warming up...walaupon tak berapa nk warm sgt...sbb sini sgt sejuk! Grrrr... Wish everyone happy in this 2012.

Err..well...tagline 'are you alright right there, dear?' Is actually line promoter or pekerja kedai kt sini. That's is how diorg greet customer. Not like 'stare' and ikut kita kemana sahaja mcm kt msia. Hikhik. Mula2 mcm culture shock gak...what the hell diorg tanya mcm tu kan? Nmpk aku sesat jln ke ape? Ahahah..bila da masuk bnyk kedai...baru la perasan..itu mmg cara diorg nk assist customer. I was expect something like 'Hi, can I help u?' I guess...its so common and out dated. Hikhik.


Sent from Nolly's BlackBerry®

No comments: