Tuesday, July 19, 2011

hallu..

baru teringat nk update blog...setelah...errr....10 hari berlalu?
ok..ok2.....Redang sgt best!!! hihihi.
tp mls lg nk bercerita pasal trip ke Redang. pic sume dlm laptop. bnyk sgt pic. mls nk pilih.
seperti biasa..kalo pegi trip...mesti blackberry aku rosak! haishh...kena sumpahan bb ke hape?
dulu masa pegi tioman pon, bb rosak gak...sbb masuk air. ihiks.

blk dr tioman ari tu..terus beli bb baru. huwaaa..ngak tahan dong! hidup tanpa blackberry...rasa mcm hidup kat bulan tanpa oxigen. muahaha.. masa tu da desperate sgt. dgn nak pergi jalan2 ke singapore lg. malas da nk fikir2 repair bb tu, beli baru je senang.

lepas 3 bulan....bb baru ni plak rosak lg. this time da learned from the past da....da tak bawa bb pegi berenang-renang sekali. TAPI!!! text masa drive. more to bbm masa tgh drive, and automatically..bb akan diletak atas riba. bila kuar dari kereta..da sah2 la bb ni pon tercampak keluar sekali. *sob.sob*. ingatkan tak der ape2....rupanya2...skrin da blur...tak nmpk ape2 langsung. aduh...sedih giler.

now ni...bb da di hantar ke kedai utk claim warranty. fuh...nasib baik usia baru 3bulan jagung lg. bley la kan hantar claim warranty. takpe la..seminggu puasa bbm pon...kena pasrah gak. tp..rasa mcm da setahun ok hidup tanpa bb! arghh...stress betul. kihkih.

aku admit..yg bb kali ni...langsung tak jage! baju sejuk, sarung sume aku tak beli bg dia pakai! terhempas tu jgn ckp la...da selalu sgt. calar balar sume. mcm kucing comot blakang umah mak aku da jadi bb tu. hihi..aku plak pandai g auta tokey kedai tu...ckp anak buah aku yg slalu main bb aku ni. buat jadi kete kontrol la..geget2 la.. da mcm2 lg. muehehe. nak hidup kan? kena la pepandai tipu skit. kang tak pasal2...aku tak bley claim warranty. haaa...sapo nak membayor nye tu? huhuhu..




No comments: