Monday, October 19, 2009

Happy Deepavali and Halloween.

Hola..
Happy deepavali to all my Indian frens..
Thanks to my collegue, who bring a lot of maruku! namaste.

Huhu....da seminggu da hidup berkejaya. so far..so good.
Last friday I telah blk ke kg halaman tercinta...for attend my fren's wedding.
The best part balik ke perak adalah dpt makan jagung manis bnyk2, and buah naga merah. nyum3.

Ari ni, mood nk kerja masih kering kontang, huhu..penat minggu lepas lom setle lg.
Now ni hanya bersemangat mengadap fb serta game2 dlm fb tu!
X sabar tunggu next week. Sbb ada shopping spree kat Mousehunt!!!



Nampak tak map kt atas tu? Tu adalah map game mousehunt I. Balloon ride yg dlm red circle tu adalah Ronza Travelling Shop. Dia just berkunjung ke mousehunt sekali dlm setahun ajer. Huhu...luckily i've been saving up to 2million, and I will spend for shopping spree! HUHU....hopefully Ronza will bring a lot of limited things! I guess she will arrive in couples of day and will stay until Holloween nite! muehehe..


No comments: